Terveellinen vuosi 2015, osa 2

Terveellinen vuosi 2015, osa 2

Kun ruokavalio on kunnossa, on aika miettiä liikuntaa. Miten paljon viikossa on aikaa keskittyä liikkumiseen ja miten voi lisätä hyötyliikuntaa omaan arkipäivään?

Kun pysähtyy miettimään omaa ajankäyttöään ja hyötyliikunnan mahdollisuuksia, voi yllättyä erittäin positiivisesti.

DSC_6546

 

 

Voit liikkua yksin tai porukassa, mikä sinulle parhaiten sopii. Jos haluat ulkoilla porukassa, muista Wanhan herran pysäkki ajalla 13.1.–16.6.2015 . Pysäkkilenkillä kävellään yhdessä muiden kanssa joka tiistai klo 10.00-11.00 (ei pyhäpäivisin).  Osoite: Laaksokatu 17, Lahti. Lenkille voi osallistua kaikenikäiset ja kuntoiset. Ryhmä on ilmainen.

Hypoxi-hoitosta (poistaa vaarallista sisäelinrasvaa, selluliittia ja rasvakertymiä) voi lukea täältä. Kävin aikanaan konsultaatiossa ja jututin paikalla olleita asiakkaita, joilla oli jo käytännön tuloksia hoidosta. Tosi vaikuttavaa!  Hyvä lisä liikunnan rinnalle. Tulokset ovat varmasti huimaavia.

hypoxi02

 

Liikunnasta saa energiaa -tutkitusti se auttaa masennukseen, parantaa muistia sekä ulkonäköä. On siis monta hyvää syytä harrastaa liikuntaa.

 

Lahtelaiset yritykset huomio!

 

ESITTELE TUOTTEITASI – INFOA JA KERRO TAPAHTUMISTA, TARJOUKSISTA TAI ASIAKASILLOISTA HYVISSÄ AJOIN ETUKÄTEEN – TUO YRITYSTÄSI TUTUKSI.   Meihin voit tutustua täällä   ja yhteystiedot löytyvät täältä.

 

Ota yhteyttä – suunnitellaan yhdessä!

 

Leave a reply

SEURAA BLOGIA

Yhteistyössä



JAA YSTÄVÄLLE