Lahti kampanjoi näkyvästi pääkaupunkiseudulla

Lahti kampanjoi näkyvästi pääkaupunkiseudulla

Lahti näkyy 9.11. lähtien kuukauden ajan pääkaupunkiseutulaisten tv-ruuduissa. Tarinalliset tv-mainokset esittelevät perheen, jonka haaveissa siintää unelma paremmasta elämänlaadusta. Mainosten viesti on, että ratkaisu heidän unelmiinsa löytyy Lahdesta, jossa samalla rahalla saa enemmän kuin pääkaupunkiseudulla. Lahdessa muun muassa asuminen on lähes puolta edullisempaa kuin pääkaupunkiseudulla.

Kampanjan tavoitteena on herättää 25-55-vuotiaiden kiinnostus Lahtea kohtaan niin asuinpaikkana, vierailukohteena kuin yrityksen sijoittumispaikkana.

Lahti-aiheisia mainoksia esitetään marras-joulukuussa MTV3 ja Nelonen -kanavilla. Kahta päämainosta täydentävät neljä teemakohtaista lyhyttä (10 s.) mainosta. Teemat ovat messut, koulutus, talvimatkailu ja vapaa-aika sekä muotoilu- ja ympäristökaupunki. Kampanjaa tullaan vahvistamaan myös verkkoviestintää ja sosiaalista mediaa hyödyntäen. Kampanjan tukena toimii lahteenoikeasti.fi -kampanjasivu, jonka kautta löytyvät tärkeimmät linkit Lahden seudun asumistarjontaan, opiskelumahdollisuuksiin, tapahtuma- ja vapaa-ajan tarjontaan sekä yritysten sijoittumiseen.

 

Voit lukea koko jutun täältä, KLIK.

 

Leave a reply

SEURAA BLOGIA

Yhteistyössä



JAA YSTÄVÄLLE